Prikken........ - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jannie - WaarBenJij.nu Prikken........ - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jannie - WaarBenJij.nu

Prikken........

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannie

03 Juli 2007 | Nederland, Zoetermeer

Nog tien nachtjes slapen en dan gaan we op reis! Vanochtend voelden we dat ineens heel duidelijk. Een zeer doortastende bijna gepensioneerde verpleegkundige prikte ons in een paar minuten, hop, hop, hop, allemaal een aantal inentingen in onze bovenarmen. Het was iemand met (waarschijnlijk) heel veel ervaring, want terwijl je normaalgesproken best wel stijve armen van zo'n prik kunt krijgen hebben we daar nu geen van allen last van. Boeiend hé....Ja, wat is nu boeiend voor jullie om te lezen?! Laat het maar weten in de reacties! Waar zullen we over schrijven, wat wil je weten over Indonesia? Waar zullen we naar op zoek gaan? In de, bijna vijf jaar die we in Lembang woonden zijn er veel mensen bij ons op bezoek geweest. Wat zijn jullie herinneringen? Jullie reisden toen ook meer dan wij, heb je nog ideeën of tips, laat het ons maar weten! Wij gaan 'jalan jalan' (letterlijk: 'wandelen')Op zoek naar mensen en plaatsen van vijftien jaar geleden, spannend! We hopen dat jullie met plezier met ons mee lezen.

Terima kasih!
Liefs van:
Jan, Jannie, Aletta en Jelmer.

• 04 Juli 2007 - 05:41

Info@laurasquiltatel:

Hallo Jannie (en familie),
    Zojuist mijn zoon Maarten op de trein gezet naar DÜsseldorf, vanwaar hij naar Indonesië vertrekken zal in de middag.
    Via Dubai vliegt hij: nu maar hopen dat de Duitse spoorwegen hem niet in de steek laten, anders moet ons noodprogramma in werking treden! Hij zal de 11e augustus weer terug komen. Gaat naar onze zwager in Jakarta en een duikcursus volgen (ik weet nog niet waar). Zijn prikken vielen deze keer ook erg mee, misschien dezelfde dame?! Hele goede voorbereidingen verder, ik lees graag mee over jullie avonturen!

Dag,
    Laura

• 04 Juli 2007 - 14:18

Jeanet:

Ik denk nog vaak aan al die brieven over en weer, nu kan het op deze manier, lijkt me heel gezellig, ook leuk om de verhalen direct te horen als jullie ze hebben beleefd, hoop dat we elkaar nog even zien voordat jullie gaan, stijve armen is vaak de day after ben benieuwd, succes met alle voorbereidingen, niet teveel mee dan kun je weer leuke dingen mee terug nemen groetjes Jeanet..

• 04 Juli 2007 - 19:56

Jacq.:

Wat een leuke foto's
    en al die bekende gezichten..
    jullie gaan vast heeeeel eerrrggg genieten!!!

• 05 Juli 2007 - 09:31

Ien Dobbelaar:

Hallo lieve Jan, Jannie, Aletta en Jelmer !
    Nou, laat ik dan de vierde zijn, hihi. Dacht bijna dat jullie al vertrokken waren, maar niet dus. Wel bezig met de voorpret! Tsja, waar "moeten" jullie naar zoeken. Ehhh...... de rust in jezelf? Ik neem aan dat het daar een heel andere sfeer is, ander ritme en natuurlijk andere omgeving, die zeker je gedachten en gevoel zullen beinvloeden. Wat doet dat met je? Heb je dan toch weer heimwee naar een dergelijk leven? Ga je je leven in Nederland anders zien? Voelt het als thuiskomen of ben je nu toch meer een toerist? Wat mij betreft is alles boeiend om te lezen (nou, nee.... da's naturlijk ook weer onzin) Maar de kleine menselijke verhalen, de speciale ontmoetingen, de grappige of misschien wel schrijnende situaties.... Je kunt je van alles voornemen, maar als je daar zit werkt het denk ik toch anders. Dus.. laat gebeuren en schrijf ! Ik zal in ieder geval met veel aandacht jullie reis volgen. Dikke zoen, Ien

• 06 Juli 2007 - 18:43

Marja Vogelaar:

Ik vind het heel leuk om te lezen. Dinsdags lees ik om de 14 dagen voor bij bejaarden. Daar zitten ook een paar mensen die uit Indie komen of er geruime tijd hebben gewoond. Wellicht ga ik ze af en toe een belevenis van jullie vertellen. Dus ga maar veel dingen bekijken en heel veel leuke aardige en interssante mensen ontmoeten.
    Ik ga zeker jullie belevenissen volgen.
    groetjes Marja