Onderweg - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jannie - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jannie - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Jannie

Blijf op de hoogte en volg Jannie

05 April 2013 | Nederland, Zoetermeer

'Uh, meneer uw paspoort is korter dan 6 maanden geldig, u kunt niet mee met deze vlucht'. Zo sprak en strenge stewardess Jan toe, op het moment dat wij als één van de laatsten met onze handbagage en instapkaart bij de gate stonden . Oeps, dat was even schrikken. Wij waren vast van plan om wel mee te gaan, en na enig overleg tussen vijf blauwe KLMdames werd besloten om ons toch maar te laten gaan. Na acht uurtjes relaxen: Beetje slapen, wat eten, spelletje doen, film kijken en weer eten en slapen, kwamen we aan op Zanderij. Het was net Bandung, de trap werd naar het vliegtuig gereden en lopend gingen we naar de douane. Toen ik bij de bagageband kwam zag ik gelijk mijn rode koffer, dacht ik. Hoeveel rode koffers kwamen er daarna nog langs? Die van mij was de twintigste ofzo. Alice en André stonden al een paar uur op ons te wachten, André is een echte boeroe, vertelt hij mij net, hij wil op tijd zijn. Wij zijn meer van de Suristijl, komen gelijk een uurtje te laat ;-) Nu is het donker. De kikkers om ons heen roepen, tweet,tweet. Er blaffen wat honden in de verte. Jan is al gaan slapen en ik ben verbaasd dat er helemaal geen facebookvrienden online zijn. Het is half drie 's nachts bij jullie. Sleepie swietie, kamara baka!

• 05 April 2013 - 08:15

Hilda:

Oeps, dat waren vast spannende minuten..... en dat terwijl Jan zo vaak vliegt!
    Maar jullie zijn er, geniet van jullie vakantie.

groetjes Hilda

• 05 April 2013 - 08:38

Jeannette:

oeps, dat was even schrikken en gelukkig konden jullie toch mee!!! Jullie waren meteen helemaal in Suriname met André en Alice en de natuur! Veel plezier en de groeten aan Alice en André!

• 05 April 2013 - 11:36

Mieke:

Dan sta je inderdaad raar te kijken, gelukkig dat ze een beetje soepel waren. Voel je je al weer helemaal thuis in de tropen met de geluiden en de geurtjes?
    Groet,
    Mieke

• 05 April 2013 - 11:46

Jeanet:

Je moet dat ook maar weten dat je paspoort een half jaar voor verlenging niet meer overal geldig is. Wat zijn dat voor speciale kikkers die tweet roepen, bij ons zeggen ze kwaak? Ik hoop dat jullie het gezellig hebben in Suriname. Geniet van het mooie weer. Hier valt nog steeds wat sneeuw naar beneden.

• 05 April 2013 - 12:35

Yvonne:

Ik schrok even toen ik de eerste regels las, maar gelukkig konden jullie toch weg. Geniet maar lekker van de rust en ruimte en de kikkers natuurlijk. Liefs Yvonne

• 05 April 2013 - 17:09

Andries Dijkxhoorn:

Wil ik wat schrijven over Jan zijn paspoort, zie ik al veel reacties, dus dat doe ik dan maar niet :)
    Het lijkt mij geweldig om daar te zijn, met een prachtige natuur en gastvrije vrienden.
    Veel plezier . Andries

• 05 April 2013 - 17:28

Elja:

Heel veel plezier
    Het klinkt allemaal goed wij hier maar hopen dat het dit weekeind dan eindelijk warmer word
    Julie hebben alvast een voorproefje
    Geniet er van liefs elja

• 05 April 2013 - 19:22

Gerda:

Hoi Jan en Jannie,

Heel veel plezier in Suriname en de groetjes aan Alice en André!
    Groetjes
    Gerda

• 05 April 2013 - 21:28

Natas:

whahahaha! ze zeiden er nog net niet 1 APRIL bij :-) de blauwjassen van KLM
    een collega van me zei dat het over 2 weken hier ook warm wordt ... ja hoe kan het ook anders zei ik ... dan komen Jan&Jannie terug uit Suriname ;-) en heb je Alice de ♥egroeten gedaan? kusss (Andre ken ik niet zo ...en wil hem ook de ♥egroeten doen :-)))
    enjoy!!!